سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

 

قلمدون:

 ماجرای نامه نگاری های عفت مرعشی به کجا می انجامد

اقای هاشمی، روزگای اجتماعی بیش از 5 نفر ممنوع بود! خانمتان جریان سازی رسانه ای می کند

خدا خیر بدهد به بیت معظم آیت‌الله – همان حاج آقا اکبر هاشمی رفسنجانی-  هر چند وقت یکبار برایمان سوژه‌ای ناب درست می‌کنند! آن هم چه سوژه‌هایی گاهاً باید سال‌ها بیایند و بروند و برخی مواقع دادگاه‌ها تشکیل شوند و حرف‌ها گفته شود تا پرونده سوژه مورد نظر بسته شود؛ البته اگر خودشان بخواهند و بگذارند

امروز هم یکی از آن روزها بود، روزی که باز "عفت خانم مرعشی" همسر حاج آقا هاشمی رفسنجانی و مادر محترمه "مهدی هاشمی" که چند صباحی است آب خنک می‌نوشد، در اقدامی مطبوعاتی و ضدانقلاب، خوراک خوبی برای رسانه‌های آن ور آبی تدارک دیدند.


 


نامه ایشان به حجت‌الاسلام اژه‌ای سخنگوی قوه قضایه، نامه‌ای مفصل و در عین حال عصبانی بود! نامه‌ای که در آن نه با کلمات یک مادر متهم بلکه یک زن مدعی و مظلوم‌نمایی هوچی‌گر با قوه قضایه سخن رانده شده بود.

از نحوه نگارش سطور ابتدایی نامه که مشخصا معلوم بود می‌تواند کار هر خودکار بدستی باشد، بگذریم، بندهای میانی و انتهایی نامه در حد ایشان نبود! راستی خانم مرعشی، حواستان هست! نکند می‌خواهند نام شما را خراب کنند از جانب شما نامه می‌نویسند، امضایی هم که در کار نبود.... بچه ها را بسیار شیطان بارآورده اید.

خب الکی مثلا این نامه را خودتان نوشته باشید؛ عذر بدتر از گناه می‌شود که – مادر... از امام خمینی(ره) جملات زیادی به یادگار مانده است که باید با زر نوشت و آن را به دیوار کوبید تا همیشه تاریخ در مقابل دیدگان مردان و زنان ایرانی به ویژه کسانی باشد که ردای مسئولیت نظام بر تن کرده‌اند؛ باشد. یکی از این جملات عجب، وصف حال شماست! آنجا که پیر جماران فرمودند: « ملاک حال فعلی افراد است».

 نه توصیه من که در حد نوه شما سن دارم، بلکه توصیه همه دلسوزان برای خانواده هاشمی که سابقه‌ای طولانی در عرصه خدمت به انقلاب داشت، این است که برای مدعی بودن، حق طلبیدن و زیرسؤال بردن ارکان نظام و تهمت زدن به این و آن -که ما نبودیم ما نبودیم، پس کی بود؟! - بهتر است حال خود را در نظر  بگیرید که از قدیم الایام گفته‌‌اند: « بودم بودم را بی خیال؛ هستم هستم را در نظر بگیر»

به راستی وقتی پای درد و دل خانواده شهدا به ویژه شهدای جاویدالاثر و ایثارگران به ویژه جانبازان درصد بالا می‌نشینیم، وقتی می‌شنوی که مادر شهید یا شهیدانی، در آرزوی دیدار فرزند نه اصلاً، شاید یک تکه استخوان فرزندش، چشم از جهان فروبست، زشتی و گُنده گویی و ناسپاسی شما در حق نظام اسلامی و ملت شریف آن صدچندان نمایان می‌شود.

امروز "شیهلا غیاثوند" همسر جانباز شهید "ایوب بالایی" به من گفت: از خانم هاشمی بپرسید برای نظام چقدر هزینه کرده‌اند تا ما خانواده شهدا آن را بپردازیم تا دست از سر نظام و ملت بردارند!

در گفت وگویی که با "بتول روزبهانی مادر" شهیدان "نورعلی، فتح علی و رستگار مومنی "  در خصوص جبهه‌‌گیری اخیر شما – عفت مرعشی- نسبت به حکم دستگاه قضا برای مهدی پسرتان، گفت:  اینکه خانم مرعشی به نظام و قانون تهمت می‌زند و ادعا می‌کند که نظام مدیون آنها است باید بگویم ما زحمات آقای هاشمی در سال‌های قبل از انقلاب و زمان ریاست جمهوری را فراموش نمی‌کنیم اما غیر از ایشان افراد زیادی به انقلاب و نظام خدمت کرده‌اند که هیچ چشم داشتی ندارند و حتی به زبان نیز نیاورده اند.

خانم مرعشی! ادبیات ملت ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثاگران در قبال نظام و ولایت فقیه همیشه ادبیاتی احترام آمیز و شکسته نفس مآبانه بوده است، ادبیاتی که انقلاب را از آن اسلام و اسلام را همیشه معزز و عزیز خواسته است، اما شما، مادری که فرزند جوان و رشید تقدیم انقلاب نکرده‌‌اید، شمایی که هرگز چشم انتظاری را برای فرزند تجربه نکرده‌اید، شما که اشک فراغ همیشگی برای فرزند نریخته‌اید، شما که سال‌ها درد و بی‌تابی همسر یا فرزند مجروح و جانباز را نکشیده‌اید، شما که چند صباحی بعد از انقلاب کاخ نشین شده‌اید از کوخ نشینان و پابرهنگان و ولی نعمتان خود چه خبر دارید، اینگونه است که صاحب حق می‌شوید و فکر می‌کنید که باید یک ملت و نظام آن هزینه پرداز دائمی شما باشند.

انکار نکنید که عجیب دراین سال‌‌ها "کُدهای انقلابی" صادر می‌کنید از فتنه 88 («اگر تقلب شود از مردم می‌خواهم با حضور در خیابان‌ها واکنش نشان دهند. اما در صورتی که تقلب انجام نشود مطمئن هستم که میرحسین موسوی رای خواهد آورد».)  تا انتخابات دولت یازدهم ( دعا می کنم، ان شالله حاج آقا روحانی اول شود.) و این آخری هم حاشیه بدرقه فرزندتان به سوی زندان « انقلاب ها از زندان اوین شروع شده است» آیا این جمله شما نیست؟راستی به جای عربده کشی سیاسی خوب است به حاج آقا دستور فرمایید به صلاح دید شما خوابی ببینند شاید در آزادسازی پسرتان مثمر ثمر باشد!

در آخر باید بگویم که مهر مادری زمانی بوی عطر و صفا می‌دهد و زمانی جان فرزند را پرورش می‌دهد که راه به خطا نبرد و ناحق را حق جلوه ندهد و متأسفانه مهرمادری سرکار خانم راه در مسیر غلط گذاشته است و مراقب باشید خسرة دنیا و الآخرة نشوید.

به یاد داشته باشید که انقلاب اسلامی ایران وام‌دار کسی نیست و ملت عظیم ایران به هیچ کس از داخل و خارج کشور باج نمی‌دهد و در دادگاه‌های این کشور قانونی خاص برای به اصطلاح " آقازاده" ها نوشته نشده است چرا که بنابر گفته خانم " غیاثوند همسر شهید بالایی" « خانواده شهدا بر این باورند که هر چه عزت است برای اسلام است و ما هر کاری که برای اسلام کرده‌ایم و بکنیم کم است، هیچ منتی هم بر سر کسی نداریم، بلکه ما خود را مدیون و منت‌دار اسلام و شهدا می‌دانیم و همواره احساس مسئولیت می‌کنیم و پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌ایم.»

پ.ن: چندی پیش نیز خانم مرعشی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم حکم دادگاه پسرش- مهدی هاشمی- را تقلب و پدرسوخته بازی نامیده بود و به عربده کشی سیاسی کرده بود و این بار هم طی نامه ای به زندان رفتن مهدی را یک ستم قلمداد کرده و بر پیکره قوه قضایه می‌تازد، به راستی خانم مرعشی حال خوشی ندارد برایش دعا کنید.

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94/6/11 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک