سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

روز قدس از بایدهای انقلاب اسلامی ایران است. این روز تجلی فرهنگ عاشورایی و نمود و بروز انقلابی گری است. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز فریاد بر سر نبایدهای جهان اسلام است و چه نبایدی واجب تر از وجود منحوس رژیم کودک کش و تروریسم پرور اسرائیل و اسرائیلیان!

 

روز قدس

منیره غلامی توکلی

 روز قدس از بایدهای انقلاب اسلامی ایران است. این روز تجلی فرهنگ عاشورایی و نمود و بروز انقلابی گری است. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز بیان نبایدهای جهان اسلام است و چه نبایدی واجب تر از وجود منحوس رژیم کودک کش و تروریسم پرور اسرائیل و اسرائیلیان!

رمی جمراتی در ماه رمضان

روز قدس، یوم الله جهان اسلام در برابر تمام کفر، جنایتکاری و جنایت طلبی است. این روز، روز مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده علیه استکبار و تروریسم است. روزی که قلب های بیدار و فکرهای بصیر، هرگز آن را فراموش نمی کنند.

 روز قدس، روز  تقدیس انسانیت، آزادگی، بشردوستی و حمایت از مظلوم در برابر ظالم است، روزی که در سراسر گیتی، دل های آگاه و بیدار به حمایت از مقاومت به خیابان ریخته و مسلمان و غیر مسلمان رمی جمرات می کنند.

روز قدس، روز پایین کشیدن و سوزانده شدن پرچم رژیمی جعلی است که بی هویت و منحوس، چون بختکی نفس گیر بر پیکره. مقدس ترین سرزمین ها، سرزمین وحی و نبوت، افتاده است و چون غده ای سرطانی این پیکره را در بر می گیرد.

از این روست که روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روز هشدار به روشنفکران روشنفکران خواهان ارتباط با آمریکا است، روز هشدار به ابرقدرت ها است، این روز، روز احیای اسلام و اجرای قوانین اسلامی در ممالک اسلامی است، روز قدس روز حیات اسلام و مشخص کننده منفاقین از متعهدین است. ( بخشی از بیانات امام خمینی(ره) )

دیو هفت سر صهیونیستی بلای جان مسلمین

امسال، جهانیان و ویژه تر مردم مسلمان روز قدس را با عظمت و شکوه بیشتری اقامه کرده و فریادهای خشمگین خود را بر سر دنیای آدمکش تروریسم فرو خواهند آورد، چرا که اگر روز قدس به نام فلسطفن و برای مبارزه با "ام الفساد و ام التروریسم" اسرائیل پایه ریزی شده اینکه این اژدها هفت سر پیدا کرده و هر سر خود اسرائیلکی است که باید زده شود تا جهان اسلام آسوده شب را صبح و صبح را به شب برساند .

سرهایی که یکی در عربستان، دیگری در یمن، آن یکی در بحرین، آن سو تر سوریه و عراق و ترکیه ... خوابیده است و از دهانش شعله های آدم کشی و مسلمان کشی بیرون میزند، شعله ای که قصد آن نه تنها مسلمین که اسلام است و بس .

روز قدس، بدون مرز

این روز اگرچه در تقویم رمضانی جهان اسلام، جمعه ای خاصِ مرگ بر استکبار و ظلم است اما ندای انسانیت و ازادگی مرز نمی شناسد و دل بیدار هر انسانی  ازاده ای را با خود همراه می می کند.

 آری! آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز مردمی مسلمانی است که رهبران بیدار دلشان نفی بلد شده است، روز ملتی که فریاد مظلومیتشان در صدای ترکیدن بمب های چندصد کیلویی به گوش مدعیان حقوق بشر نمی رسد. روز قدس روز ملتی است که خیابان هایش اسیر دست رژیمی منحوس و حرمت شکن است که حتی در بیت الله الحرام آدم می کشد. روز آوارگی و خانه به دوشی امتی است که خود مهد تمدن و مهمان نوازی ملل دیگر بوده اتد.

این روز ، روز حمایت از سرزمینی مقدس است که باریکه از پیکرش، وسعتی به بزرگی شهادت و اقیانوسی از خون بی گناهان شده است، روز قدس، روز حمایت از حریم بیت الله و حرمین شریفین است.این روز «روز قدس یکى از مهمترین روزها در جهان اسلام است.» امام خامنه ای مدظله العالی


انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 95/4/10 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک