شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی

قلمدون

قلمدون
:)
اگه برا کسي عادي بشه که مريض نيست.
قلمدون
سلام. چي بگم !‌
@};-
اوائل انقلاب تا چند سال موسيقي از هيچ رسانه اي پخش نميشد اين جريان طي شد تا اين زمان که ميبينيم شور انگيز تر از خواننده هاي قبل از انقلاب ميخونن باز اون موقع ي داريوش داشتيم که اشعار ضد شاه و حکومت سلطنتي ميخوند . اون زمان کسي از اين فکرها نميکرد اگر هم بود کم بود يا از آدمهاي مست بود تازه در استخرهاي مختلط هم اتفاق خاصي نمي اقتاد .
داريوش .. معين ... قميشي ...ابي ... :( همشون عالين
@};-
اينهمه زنها و دخترهاي مردم اومدن خونه ما در چهل جلسه خياطي ياد گرفتن و رفتن حتي کوچکترين نگاه يا حرکت ناراحت کننده اي موجب بي احترامي به آنها نشد با اينکه بعضي دخترها آنقدر زيبا بودند که فقط با آژانس تردد ميکردند ... فقط براي اينکه رفتار يک رفتار انساني بود چه از سوي آنها و چه از سوي بنده ... لذت بردم از رفتاري که شايد حتي بسياري از خانمها تصورش را هم نميتوانند بکنند چه رسد به آقاياني که ذهنشان؟!
البته بنده قصد تعريف از خود را ندارم مقصودم اين است که همگان ميتوانند اينگونه باشند که با توجه به شرايط بوجود آمده غير ممکن بنظر ميرسد ... نکته پاياني اينکه خانمهايي هستند که وقتي ميخوانند چنان همگان محصور صداي زيبا و زيبا خواندن آنها ميشوند که با تمام احساس تسليم ميشوند چه رسد به اينکه بخواهند بر آنان طمع کنند .
قلمدون
سلام جناب راوندي ... نظر شما محترم ، اصول حاکم بر شريعت هم در جامعه اسلامي مهم هست .
سلام بر شما ... غير از اين هم نيست و قابل احترام .
mp3 player شوکر
قلمدون
رتبه 32
81 برگزیده
1283 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top