شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر

قلمدون

قلمدون
*هويدا سيزده سال ما را در بي خبري نگه داشت و در ترويج فساد کوشيد. در ايران، همه چيز داشت فرو مي ريخت و هويدا عامل همه بدبدختي ها بود*
قلمدون
بله اين هويدا مولتي از تمام عيوبات و فحشا بوده ...
به زمين افتادن کاره بديه نه ؟؟
قلمدون
سلام. متوجه منظورتان نشدم !! / لطف کنيد با من صريح صحبت بفرماييد .
@};- الّلهُـمَّ صَلِّ عَلـي مُحَمَّـد وَآلِ مُحَمَّـد وَعَجِّـل فَرَجَـهُم@};-
يك روز حضرت عيسي با حواريون از مكاني گذر مي كردند. يك سگ مرده ايي را ديدند و همه حواريون به بدي از سگ ياد كردند. حضرت عيسي به حواريون فرمودند كه اين سگ چه دندانهاي سفيدي دارد. شما تمام بدي را گفتيد اما اين خوبي را ناديده گرفتيد!!!!!!!
قلمدون
بسيار عالي . لطف کنيد چندتا از خوبي ها رو هم بگيد، اصلا خيلي قشنگ ميشه در اين زمينه دو نوع فيد متفاوت مثبت و منفي زده بشه!!!! / البته به نظر من قياس مع الفارق هست
سلام براي عرض ارادت به زمين افتادن کار خوبيه ؟؟
قلمدون
سلام بر شما/ قطعا خاکسار بودن، جز براي خداوند شايسته هيچ بنده اي نيست و اين حرکت اگر از سمت کسي اجرا بشه و شخص تمتجيد شده اعتراضي نکنه قطعا به مراتب بدتر هم هست.
براي رهبر چي ؟
قلمدون
جناب عباسي در اين زمينه با توجه به اينکه فکر مي کنم از نظر بينش با هم متفاوت هستيم ، ديگه نمي خوام ادامه بدم چون انجا که به شما گفتم صريح صحبت کنيد ، بر اساس تجربه به اين نتيجه رسيده بودم قصد شما طرح سوال و پاسخ از جانب من هست و بکارگيري همان جواب عليه خودم ... اميدوارم در يک مقايسه نامطلوب، قصد مقايسه شاه را با رهبران ديني نداشته باشيد... دست بوسي ولي فقيه يا يک مرجع تقليد .. نه به پا افتادن !!
قلمدون
در ثاني من جز احترام بزرگان جمهوري اسلامي، نسبت به ارتشيان نديدم و در اينجا خانم ديبا بسيار زشت از رجال سياسي خود ياد کرده اند.
بحث رو قاطي نکنيم ... به پا افتادن رهبر درسته يا نه ميخوام ببينم چطور فکر مي کنيد همين
جواب ؟
قلمدون
من نظر شخصي خودم را مي گيم: روايتي داريم گروهي براي احترام به حضرت علي چنين واکنشي را در برابر ايشان داشتند و ... که حضرت آنها را از اين کار منع کردند. در واقع در سبک زندگي اسلامي پسنديده نيست . بنده معتقدم براي ابراز ارادت کارهاي بهتري مي توان انجام داد.
ممنون ... به موقعش کليپ تصويري نشونتون ميدم از اين کارها
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
قلمدون
رتبه 32
81 برگزیده
1283 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top