سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

فرمایشات مقام عظمی ولایت در خصوص انتخابات

مهم ترین شاخصه فرد اصلح ، زنده کردن روز به روز شعارهای انقلاب اسلامی است

قلمدون : مقام معظم رهبری : کسانی باید در مراکز تصمیم گیری حضور یابند که معتقد به اسلام ، شعارهای انقلاب اسلامی و توانایی های ملی باشند.

امام خامنه ای

مقام معظم رهبری در بیانات خود در خصوص انتخابات مسائلی را مطرح می کنند که هر تدبر و اندیشه در مورد هر یک از سخنان ایشان می تواند مسیر انتخاب فرد اصلح و چرایی و چگونگی شرکت در انتخابات را تبیین کند . توجه و الهام گرفتن از منویات معظم له برای هر انسان ولایتمدار چراغ راهی است که او را به سر منزل مقصود که همان عزت و اقتدار امت مسلمان است می رساند . طوری که آرمان های انقلابی مردم ایران در تمامی شئونات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی لحاظ شده باشد.

 * حضور گسترده مردم در انتخابات و رونق بخشیدن به صندوق رأی ، مجاهدت به شمار می رود که نزد خداوند متعال نیز اجر دارد .

* همه باید اصرار دشاته باشید که در انتخابات شرکت کنید . به نظر من مسئله او در انتخابات ، مسئله انتخاب این شخص و آن شخص نسیت ؛ مسئله اول ، مسئله حضور شماست .

* مهم ترین شاخص برای انتخاب افراد این است که باید مسئولان و منتخبان روز به روز شعارهای انقلاب اسلامی را زنده تر کنند و این مسئله ربطی به جناح بندی ها و اسم ها ندارد.

* مردم سالاری دینی با حرف نمی شود ؛ مردم سالاری دینی با شرکت مردم , حضور مردم ، اراده مردم ، ارتباط فکری و عقلانی و عاطفی مردم با تحولات کشور صورت می گیرد؛ این هم جز با یک انتخاب صحیح و همگانی و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست . این مردم سالاری، عامل پایداری ملت ایران است.

* کسانی باید در مراکز تصمیم گیری حضور یابند که معتقد به اسلام ، شعارهای انقلاب اسلامی و توانایی های ملی باشند.

* هنر ملت ایران این است که دقت کنند. نگاه کنند؛ بشناسند اصلح را بهترین را انتخاب کنند ؛ بهترین از لحاظ ایمان ، بهترین از لحاظ اخلاق و امانت و بهترین از لحاظ دینداری و آمادگی برای حضور در میدان های انقلاب درد شناس ترین و دردمندترین نسیت به نیازهای مردم .



نوشته شده در تاریخ شنبه 92/3/18 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک