سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

منیره غلامی توکلی 

اگر زندگی مشترک از صلح و صفا، محبت و احترام، قدرشناسی و همکاری، حق‌شناسی و مراعات ادب و آداب شایسته برخوردر باشد، خانواده دوست داشتنی می‌شود.

اما اگر کانون خانواده از روح تفاهم و صفا تهی باشد و نزاع و کشمکش، کینه و کدورت، خودخواهی و خودمحوری بر آن سایه افکند، خانواده همچون جهنمی می شود که فرساینده روح و کشننده توان‌های آدمی خواهد بود.

تفاوت ها

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 94/3/22 توسط منیره غلامی توکلی
قصور مسئولان در آموزش نمایندگان پارلمان اروپا در تشخیص لباس رسمی از مهمانی!

تعمدی یا غیرعمد! بی احترامی به ساحت ملت ایران جایز نیست

 

قلمدون

پوشش نامتعارف نمانیده زن پارلمان اروپا، جز بی‌ادبی به ساحت رئیس مجلس شورای اسلامی نیست!قطعاً دستور‌العملی که به نماینده پارلمان اروپا یاد می‌دهد، روسری حداقل‌ترین پوشش زن مسلمان است از قبال نحوه حضور زنان در کشورهای اسلامی ساده‌لوحانه عبور نکرده‌ است.

منیره غلامی توکلی

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 94/3/18 توسط منیره غلامی توکلی

 

در کیلومتر 3 چمستان به نور یک مسیر زیبای آسفالته بطرف جنوب از جاده اصلی منشعب می شود که با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم میشود. آبهای گرم لاویج خواص درمانی برای دردهای استخوان و مفاصل و بیماریهای پوستی همواره گردشگران فراوانی را در تمام فصول سال بخود اختصاص داده است . امکاناتی مناسب نیز در آن منطقه برای اقامت و استفاده از آب معدنی ایجاد شده است .لبته جاده چمستان به لاویج که از پارک کشپل هم میگذرد و از میان جنگل عبور می کند به همین دلیل فضای دلپذیری رابرای گردشگران می تواند فراهم سازد .توقف در این جنگل اوقات خوشی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 94/3/16 توسط منیره غلامی توکلی
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94/3/14 توسط منیره غلامی توکلی
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94/3/14 توسط منیره غلامی توکلی
<      1   2   3      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک