سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
قلمدون ، مصطفی دولت آبادی ، کارشناس مسائل سیاسی

به قلم؛ مصطفی دولت آبادی - کارشناس ارشد اندیشه های سیاسی در اسلام

برای بررسی و تحلیل بهترحوادث و انفجارهای اخیر آمریکا ، باید به بحثی ما قبل این مسئله، توجه کرد !  با یک بررسی و مطالعه ساده می توان عنوان کرده که حیات سیاسی آمریکا چه در بعد داخلی و چه در ابعاد بین المللی همواره نیازمند یک مسئله بوده است، بحران ! و یا بهتر است بگوییم: " بحران سازی ". در واقع همیشه یک عامل بیرونی باید امنیت شهروندان آمریکایی را تهدید کند تا یک بتمن و اسپایدرمن پیدا شده و با نابودی اخلالگران امنیت را برای مردم آمریکا به ارمغان آورد .!
دوشنبه در جریان برگزاری ماراتن در شهر 800هزارنفری بوستون، مرکز ایالت ماساچوست آمریکا، دو بمب در فاصله‌ی ‌چندمتری به پایان ماراتن منفجر شد. این انفجار که 3 کشته و 144 مجروح بر جای گذاشت، طبق اعلام «فرانس24»، باعث قطع عضو حداقل 60 نفر گردید. این حادثه که منجر به اعلام وضعیت فوق‌العاده در بوستون، لس‌آنجلس، واشنگتن و دیت‌روی و چند شهر دیگر این کشور شد، نگرانی زیادی را در میان مردم و دولت آمریکا ایجاد کرد. اگرچه این نگرانی محدود به آمریکا نماند و آن‌چنان که آسوشیتد‌پرس عنوان می‌دارد، دو سوی آتلانتیک، از لس‌آنجلس تا لندن را فراگرفت و به این ترتیب، در لندن، پاریس و توکیو نیز اعلام وضعیت فوق‌العاده شد.

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 92/1/31 توسط منیره غلامی توکلی

 

مقام معظم رهبری

پیوند ما با آسمان تقصیر ِ ماه است
راهی اگر پیداست از تنویر ماه است

در جزر و مدّ ِ اشکهامان روضه جاریست

آورده‌اند اینها همه تاثیر ماه است

ما نسل پر آشوب و آرامیم و آرام

آرامش ِ آشوب ِ ما.. تدبیر ماه است

دور و برش هم ابرهای پر غبارند

آری.. خسوفی اینچنین تقدیر ماه است

با من خودش می گفت.. با من حرف می زند

دیدم که در قاب ِ غزل تصویر ماه است

 منبع :  به یاد یار



نوشته شده در تاریخ جمعه 92/1/30 توسط منیره غلامی توکلی

زنان بسیجی


دنیا بداند ؛
ایران اسلامی ، شیر زنانی دارد رهروان فاطمه زهرا سلام الله علیها ...



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/1/29 توسط منیره غلامی توکلی

ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه و بسیج، به عنوان نماد صلابت، استفامت و خودباوری ملت مسلمان ایران؛ تحت ولایت و رهبری، فرمانده کل قوا حضرت آیت اله العظمی خامنه ای( مدظله­العالی) و با تکیه بر ایمان و تأسی بر حماسه حسینی، چنان موجبات سربلندی و سرافرازی دایمی این مرز و بوم را فراهم کرده ­اند که شایسته این جمله گهربار« ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است» از لسان رهبری شده اند.

به گزارشقلمدونبه نقل از طنین یاس متن کامل بیانیه به این شرح است :

ارتش در حافظه تاریخی ملت مجاهد ایران اسلامی، بخصوص  در کوران حوادث بعد از انقلاب و سال­های سرخ و سراسر ایثار، شهامت و شهادت دفاع مقدس  واژه­ای قرین سرافرازی، دفاع از کیان انقلاب و  امنیت ملی است .

ارتش غیور ایران اسلامی در سی و چهارمین بهار انقلاب، به نام " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" در شرایطی بیست و نهم فروردین را جشن می­گیرد که صلابت، ولایت­مداری، خودباوری و صحنه­هایی از خلق زیباترین حماسه­ها را در تقویم تاریخ انقلاب ثبت کرده است.

بطوری که امروزه ارتش قهرمان جمهوری­اسلامی، فراتر از مرزهای آبی و خاکی کشور  نه تنها  برای ملت مسلمان ایران، حتی برای جهان اسلام و منطقه یک نقطه عطف سرنوشت ساز و الگو به شمار می رود.

ارتش ولایتمدار ایران اسلامی با دو بال هدف الهی و پیوند ناگسستنی با مردم بر فراز قله­های افتخار چنان آشیان گرفته که جاییبرای عرض اندام هیچ بدخواهی باقی نگذاشته است. چنانچه مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: «از دو جهت، شما بر ارتش­هاى دیگر ترجیح دارید: اول اینکه هدف شما یک هدف الهى و انسانى است و دوم اینکه میان شما و مردم یک پیوند قلبىِ استوارى برقرار است.»

ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه و بسیج، به عنوان نماد صلابت، استفامت و خودباوری ملت مسلمان ایران؛ تحت ولایت و رهبری، فرمانده کل قوا حضرت آیت اله العظمی خامنه ای( مدظله­العالی) و با تکیه بر ایمان و تأسی بر حماسه حسینی، چنان موجبات سربلندی و سرافرازی دایمی این مرز و بوم را فراهم کرده­اند که شایسته این جمله گهربار« ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است» از لسان رهبری شده اند.


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/1/28 توسط منیره غلامی توکلی

مایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با طنین یاس:

29فروردین، آغاز تشکیل یک ارتش مکتبی و بی نظیر برای جمهوری اسلامی بود

حجه الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: 29 فروردین فصل خطابی برای جریان انحرافی به شمار می رفت که خواستار انحلال ارتش بود و این روز آغاز تشکیل یک ارتش مکتبی برای جمهوری اسلامی ایران است. مکتبی و مردمی بودن، استقلال و معنویت، علم و آگاهی ارتش جمهوری اسلامی را به ارتشی بی نظیر در جهان تبدیل کرده است.
 

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/1/28 توسط منیره غلامی توکلی
   1   2   3   4   5   >>   >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک