سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

درب را قفل می کنیم؛ دیگر نای ایستادن نداریم . کل تحریریه را تمیز کرده ایم . تازه متوجه می شوم که  مامانم چه می کشد تا خانه تمیز شود و ما از پس یک اتاق بر نمی آییم.شرمنده دقیقا وقت رفتن بیچاره می شویم  ترسیدمآژانس پایین منتظر است و ما هم که کلا عاشق پیچیدوندن یادمان می رود از رئیس خداحافظی کنیم ، یعنی راستش را بخواهید راننده چپ چپ نگاهمان می کند و تیزی نگاهش را تاب نداریم ، سوار می شویم و رئیس جا می ماند شوخی
گل تقدیم شما

یک سال دیگر سپری شد. سالی پر فراز و نشیب؛ سالی که با همت همه دوستان و همکارانم در سایت " طنین" نخستین سایت ارزشی  بانوان کشور، سعی کردیم اخبار حوزه زنان بخصوص بانوان بسیجی و ارزشی را به بهترین  صورت ممکن انعکاس دهیم.

روزها را در کنار هم سپری کردیم و در شادی ها و غم های یکدیگر شریک شدیم. با کمترین نیرو سعی کردیم بیشترین کارها را در عرصه اطلاع رسانی انجام دهیم.مدرک داشتن

سال نو

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/12/29 توسط منیره غلامی توکلی

 

چشن فعلی چهارشنبه سوری با بدعت های نوین " ختم متوالی" برای فرهنگ اصیل ایرانی است که هر سال با شکوه خاص برگزاری می شود !‌ ختمی که در آن هم خود را می سوزانی و هم خاکستر فرهنگ را بار دیگر به آتش کشیده و بر باد می دهی!

 

چهارشنبه سوری

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/12/26 توسط منیره غلامی توکلی
حجت الاسلام تویسرکانی:
بسیجیان حضور گسترده در بیانیه آزادسازی سربازان ربوده شده ایران داشته باشند
تویسرکانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بسیجیان را به شرکت گسترده و چشم گیر در امضاء بیانیه آزادسازی سربازان ربوده شده ایرانی دعوت کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/12/26 توسط منیره غلامی توکلی

 


تداوم عاشورا در گرو زنده نگه داشتن فاطمیه / تولد نامبارک گروه های انحرافی برای جوامع اسلامی بسیار خطرناک است

 

 

نقش بی بدیل حضرت زهرا(س) در ابعاد مخلتف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در جامعه نوپای اسلامی نه تنها غیر قابل انکار که وصف نشدنی است. علاوه بر اختصاص سوره ای از قرآن کریم که شأن نزولش  از برکات تولد این بانوی بزرگ اسلام است، در بسیاری از روایات و احادیث به جای مانده از پیامبر اکرم و ائمه هدی هم می توان به جایگاه والای ایشان در نزد خدا و رسول خدا (ص) و امامان علیهم السلام پی برد.

شهادت حضرت زهرا

حضرت زهرا (س) در دوران کودکی و آغاز رسالت پدر بزرگوارشان در نقش حمایت کننده ای دلسوز و پرستاری مهربان برای زخم های روحی و جسمی رسول خدا بیشترین دلگرمی ایشان بود به طوری که پیامبر دردانه دختر خود را " ام ابیها" نامید و جایگاه او را در نزد خود به یاران و مسلمانان بیان کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 92/12/24 توسط منیره غلامی توکلی

بسمی تعالی

 

شهادت حضرت زهرا

مردک پست که روزی نمک حیدر خورد

نعره  زد  بر سر مادر به غرورم برخورد

ایستادم  به  نوک  پنجه پا  اما  حیف

دستش از روی سرم رد شدو بر مادر خورد

السلام علیک یا کریم اهل بیت (ع) حسن بن علی ایها المجتبی یبن رسول الله



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/12/22 توسط منیره غلامی توکلی
   1   2   3      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک