سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست


«هنر ملتزم و متعهد، یک حقیقت است و ما باید به آن اقرار کنیم. نمی توان رها و یله و بی هوا و با انگیزه های روز به روز و احیاناً پایین و پست و یا ناسالم، دنبال هنر رفت و سرافراز بود.. بحث مسؤلیت و تعهد هنرمند، قبل از هنرمند بودن او به انسان بودن او برمی گردد. ... اولین مسوولیت انسان در مقابل انسان هاست..در عین حال هنرمند به خاطر ویژگی بسیار ممتازش، تعهد جداگانه‌ای غیر از آن بیانی که قبلاً گفتم، دارد.»

(بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر01/05/1380)

حضور لیلا حاتمی در شصت و هفتمین جشنواره کن به عنوان یکی از 9 داور حاضر در این جشنواره با حاشیه هایی جنجالی و در عین حال تأسف برانگیز، شایان تأمل و تذکری همراه بود.

بی قیدی و افسارگسیخته گی رفتاری این زن بازیگر در پوشش و دهن کجی کردن وی به ارزش های اسلامی!‌ اگر چه نخستین حرکت ضد فرهنگی به اصطلاح " سفیران فرهنگی سینمای ایران" در محافل بین المللی، نبود اما ایبار دیگر سبک سری حد و مرز سکوت منفعلانه برخی را نیز شکست.

سابقه رفتاری برخی از دست اندکاران سینمای ایران در جشنواره های سینمایی به خصوص از طرف  شخص شخیص ایشان!!‌ در قالب پوشیدن لباس های عجیب و غریب و حتی نزدیک به لباس دختران و زنان یهود! سابقه ای ناخوشایند، همراه با برخورد منفعلانه مسئولان سازمان های فرهنگی به ویژه ورازت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی را در پرونده کاری آنان ثبت کرده است.

حاتمی در اغوش مرد فرانسوی           حامتی در کن

اما اینبار تصویر این زن بازیگر در آغوش مرد فرانسوی و دراز کردن دست به سوی ژیل ژاکوب، رئیس فستیوال  سینمایی کن و بوسیدن وی، اعتراض وزیر محترم ارشاد و معاون پارلمانی وی  جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  را در برداشت.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/2/31 توسط منیره غلامی توکلی

متن زیر حاوی مطالب ارائه شده در گفت و گوی قلمدون پیرامون حضرت زینب(س) با مسئول بسیج جامعه زنان کشور است که به صورت یک یادداشت ارائه می شود:

 

    مقابله فرهنگی جهان اسلام با فرهنگ مبتذل غربی به بصیرت و شجاعت زینبی و احیا و اقتدار فرهنگ عاشورایی دارد.

 

رحلت زینب کبری


  حضرت زینب (س)   را " الصدیقه الصغری " می نامند و این لقب بیانگر شباهت رفتاری حضرت زینب(س) به حضرت فاطمه (س) است که به " صدیقه" ملقب هستند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93/2/25 توسط منیره غلامی توکلی
بپاس گرامی داشت سالگرد حکیم ابوالقاسم فردوسی

پیام شاهنامه فردوسی، پیامی انسانی و جهانی است/ زن در شاهنامه فردوسی مظهر دانایی و هوشمندی

شاهنامه فردوسی

پیام شاهنامه ، پیامی انسانی و جهانی است و کارکرد آن را نمی توان در دایره تنگ یک ملت و یک سرزمین محصور کرد و از همین روست که عده بی شماری از داشمندان و صاحبان خرد در دیگر کشورهای جهان ، شیفته فردوسی و شاهنامه او شده و عمری را در شناخت و تحقیق درباره آن صرف کرده اند.

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/2/24 توسط منیره غلامی توکلی

همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب (س)

دو شهید گمنام در منطقه 14 تهران تشییع می شوند 

تشییع پیکر شهدای گمنام

در گفت و گوی قلمدون با مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی تهران بزرگ مطرح شد.

فردا 25 اردیبهشت ماه، همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب (س) پیکر مطهر 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده‌‌اند، طی مراسمی تشییع و در بوستان نارنج منطقه 14 تهران به خاک سپرده می شوند.

 به گزارش طنین یاس فردا، 25 اردیبهشت ماه 93  همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب (س) ، پیکر مطهر 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده‌‌اند طی مراسمی تشییع و  در بوستان نارنج منطقه 14 تهران به خاک سپرده خواهند شد.

مراسم وداع با پیکرهای طیبه این شهیدان، امشب 24 اردیبهشت، همزمان با شب وفات حضرت زینب (س) بعد از نماز مغرب و عشا همراه با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(س) در مسجد شهید بهشتی، واقع در خیابان نبرد شمالی ، روبروی مخابرات اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود.

در این مراسم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی معاون قوه قضائیه  سخنرانی و حسین مردانی و حسین یعقوبیان مداحی می کنند.

همچنین مراسم تشییع، ساعت 10 صبح روز پنج شنبه  آغاز خواهد شد و طی این مراسم پیکر مطهر این شهدا از مقابل مسجد شهید بهشتی با حضور جمعی از مسئولین بسیج و عموم مردم شهید پرور تهران آغاز شده و در بوستان نارنج به خاک سپرده خواهند شد.

یکی از این شهدا در زمان شهادت 20 ساله بوده و در منطقه عملیاتی شرهانی و در تک دشمن در سال 1367 به شهادت رسیده شهید دوم هم در زمان شهادتش 25 ساله بوده و در منطقه عملیاتی بستان و در عملیات فتح‌المبین شربت شهادت نوشیده است.

انتهای پیام/ت

پ.ن : این خبر را می توانید در سایت طنین یاس و خبرگزاری بسیج  مطالعه کنید



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/2/24 توسط منیره غلامی توکلی
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 93/2/23 توسط منیره غلامی توکلی
   1   2   3      >

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک