سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
نشست‌های پرحاشیه معاونت زنان ریاست جمهوری تمامی ندارد؛

گزارشی از یک جلسه‌ که "سلامت و عفاف" جامعه را بر باد داد؛‌ طرح جالبی برای ساماندهی روسپی‌‌ها


شاید در نگاه نخست برای خواننده باور این موضوع که چنین حرف‌هایی در یک نشست در ایران و تحت مدیریت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری صورت گرفته است، کار چندان ساده ای نباشد اما باید پذیرفت که این روزها افرادی در دولت تدبیر و امید حضور دارند که تنها و تنها به دنبال تامین خواست‌های زنان فمینیست غرب نشین گام بر می‌دارند و گویا قرار است به وعده‌های از پیش داده شده خود عمل کنند.

زنان خیابانی

این روزها بی‌شک ماجرای تن فروشی زنان و روسپی‌گری را باید یکی از اصلی‌ترین معضلات اجتماعی جامعه زنان کشور دانست. معضلی که حالا شاهد کاهش سن جامعه آماری آن هم هستیم و برخی محافل غیر رسمی آمار و ارقام نگران کننده‌ای از سقط جنین دختران دبیرستانی ارائه می‌کنند!

هرچند اغلب جامعه شناسان و کارشناسان بر این امر متفق‌القول‌اند که معضلات اجتماعی نه یک شبه به وجود می آیند و نه یک شبه حل می شوند، اما بی شک دولت، اصلی ترین عنصر حل بحران های اینچنینی در جامعه است. جامعه ای که حالا زنان زیادی را در آستانه خطر می بیند؛ از دختران دبیرستانی و مجرد گرفته تا زنان بدسرپرست متاهل و بیوه و مطلقه!

با این حال، از گوشه و کنار خبر می‌رسد، طی روزهای اخیر نشستی با عنوان "سلامت زنان و رفتارهای پرخطر با تمرکز بر تن‌فروشی" توسط کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به منظور بررسی راهکارهای حل این معضل اجتماعی با حضور شهیندخت مولاوردی برگزار شده که نقطه قابل تامل در این بین از "راه‌اندازی محل‌هایی برای ساماندهی این افراد" به عنوان بهترین راهکار و راه حل نام برده می شود!

طرحی که شاید به نوعی بازگشت به دوران پیش از انقلاب و بازگشایی "شهرنو" باشد! به عبارت دیگر، شهیندخت مولاوردی و مدعوین این نشست به این نتیجه رسیده‌اند که راه ریشه‌ای[!] حل این معضل اجتماعی، جمع آوری آنها و ایجاد یک شغل جدید بنام روسپی‌گری است!

نام‌گذاری جدید برای تن فروشی زنان

مینو محرز، متخصص بیماری‌های عفونی و رییس مرکز تحقیقات ایدز یکی از سخنرانان این همایش بود. وی با تأکید بر این‌که نباید از واژه تن‌فروش استفاده شود، گفت: این کلمه انگ دارد؛ بهتر است به این افراد "کارگر جنسی" بگوییم. در سال 91-92 مطالعه‌ای انجام دادیم که وضعیت را بدتر از سال 86 نشان می‌داد. در حال حاضر 500 زن معتاد خیابانی داریم. بیش از 30 سال از اپیدمی ایدز می‌گذرد و برخی افراد هنوز دوست ندارند در مورد آن صحبت کنند.

وی در این نشست به پژوهشی اشاره کرد که برای آن نیاز بود به سراغ زنان "تن فروش" بروند، خاطرنشان کرد: برای انجام مصاحبه در این پژوهش باید به این زنان پول پرداخت می‌کردیم. در یک مورد به زنی برخوردیم که لکسوس داشت و قیمت خود را ساعتی 250 هزار تومان مطرح کرد که ما نتوانستیم با او مصاحبه کنیم. از نقاط مختلف شهر تهران روی 161 نفر مطالعه انجام دادیم که از این تعداد حدود 5 درصد دچار بیماری ایدز بودند.

خانواده‌ها اصلی‌ترین دلیل تن فروشی!

ناهید خداکرمی، دبیر کارگروه سلامت و محیط زیست معاونت امور زنان ریاست جمهوری و مدیر این جلسه تأکید کرد: «متأسفیم که کنترل‌های اجتماعی باعث شد این روابط به زیرزمین‌ها و جاهای مخفی کشیده شود و بچه‌ها از جلوی چشمان بزرگ‌ترها پنهان شدند و بسیاری از این زنانی که امروز کارگر جنسی هستند، شاید ریشه اولیه آن در کنترل‌های غیرعلمی بوده است. برخی دخترانی که به ما مراجعه می‌کنند، می‌گویند چون در اینجا نمی‌توانند با دوست‌پسرشان راحت باشند، به ترکیه یا ارمنستان می‌روند و همین امر باعث صادرات و واردات بیماری‌ها می‌شود.»

البته ایشان پاسخ نداده‌اند که راه‌حل چیست؟ آیا برای حل معضل تن فروشی باید خانواده ها اجازه ندهند دخترانشان در همین کشور با دوست پسرشان راحت باشند تا به ترکیه و ارمنستان نروند؟!

نظریه پردازی که عفت زن و سلامت جامعه را به باد داد!

در ادامه این نشست هما داوودی؛ حقوقدان درخصوص این‌که تن‌فروشی جرم است یا خیر؟ گفت: این موضوع به‌قدری شیوع پیدا کرده است که پزشک و جامعه‌شناس می‌گویند باید آن را به رسمیت بشناسیم و صرفاً کار پیشگیری از بیماری را انجام دهیم. از لحاظ قانونی تن‌فروشی جرم است؛ زنا در قوانین ما جرم است. پس زمانی که فردی زنا را تکرار می‌کند و آن را به‌عنوان شغل خود برمی‌گزیند، بیشتر جرم می‌کند. از طرفی بسیاری از افرادی که یک‌بار رابطه نامشروع حتی در حد پیامک داشتند، به دلیل شکایت شوهرشان دادگاه برای آن‌ها حد تعیین کرد، اما چرا تن‌فروشان در سایه امن قانون کار می‌کنند؟ اوایل انقلاب محله‌ای که این زنان در آن‌جا تجمع می‌کردند را تخریب کردیم و استدلال‌مان این بود که چنین مواردی در نظام اسلامی جایی ندارد. همین اقدام باعث شد عفونت از یک نقطه به تمام جامعه پخش شود و به‌صورت پنهانی فعالیت کند. کمترین حسنی که آن مرکز داشت این بود که از تعداد و وضعیت سلامتی این زنان با خبر بودیم.

مفسده ‌ای که از بین بردنش، جامعه را به خطر می‌اندازد

شاید بتوان نقطه اوج این نشست را آنجا دانست که وی نه تنها تن فروشی را برای جامعه مضر، خطرناک و مهلک نمی داند بلکه آن را به سود جامعه نیز معرفی می کند: «اگر بخواهیم پدیده تن‌فروشی را از جامعه برداریم، خطر برای زنان عفیفه بیشتر می‌شود. زمانی که مردی دنبال چنین موضوعی است، در حال حاضر می‌تواند به سراغ کارگران جنسی برود، اما اگر آن‌ها نباشند، مردان دختران را از راه مدرسه می‌دزدند و تجاوز می‌کنند. به همین دلیل قانون‌گذار دچار تحیر شده است که با این پدیده مبارزه کند یا آن را آزاد بگذارد. در ایران سیاستی جنایی وجود داشت؛ از ابتدای انقلاب قانون‌گذار این مسئله را سخت گرفت و حدود مواردی هم اجرا شد و در روابط نامشروع که سطح پایین‌تری از این عمل است برخوردها خیلی شدید بود؛ به‌نحوی‌که اگر زن و مردی در خیابان با هم بودند، حتماً بازرسی می‌شدند که زن و شوهر هستند یا نه. به‌قدری با این مسئله شدید برخورد کردیم که قبح آن ریخت.»

در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری چه خبر است؟!

شاید در نگاه نخست برای خواننده نیز باور این موضوع که چنین حرفهایی در یک نشست در ایران و تحت مدیریت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری صورت گرفته است، کار چندان ساده ای نباشد اما باید پذیرفت که این روزها افرادی در دولت تدبیر و امید حضور دارند که تنها و تنها به دنبال تامین خواست‌های زنان فمینیست غرب نشین گام بر می‌دارند و گویا قرار است به وعده‌های از پیش داده شده خود عمل کنند.

انتهای پیام / ت



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94/7/30 توسط منیره غلامی توکلی

خطاب به متولیان و دولتمردان فرهنگی: 

لطفا تیرخلاص را به تن مجروح فرهنگ نزنید!   /  اگر درمانگر نیستید دردی اضافه نکنید
منظور از این مطلب ابراز تأسف و نگرانی از نگاه ویژه!! دولت به امور فرهنگی است، اموری که اگر بگوییم به سیاست‌زدگی دچار شده است گزافه نگفته‌ایم. این واقعیت بسیار دردناک است که فرهنگ یک جامعه از دو جبهه خودی و غیرخودی( دشمن) مورد هجمه قرار گرفته باشد و دردناک‌تر از آن اینکه جامعه ما هم دچار چنین تراژدی شده است.

منیره غلامی توکلی

دیروز پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی در خبری با عنوان « پیشنهاد عجیب دولت به مجلس: از ترکیه و لبنان الگو بگیرید» از رونمایی عجیب طرحی ضددینی و ضدفرهنگی در خصوص حجاب و عفاف، توسط "حجت الاسلام مجید انصاری (معاون امور مجلس رئیس جمهور" از زبان دکتر فرشته روح‌افزا معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان، خبرداد.

زنان خیابانی

این خبر که تکمیل کننده و مصداق عینی سیاست‌زدگی دولت در امور فرهنگی مخصوصا حجاب و عفاف است هر جند شوکه  کننده بود اما از این دولت خلاق البدیعیات فی الامور المسلّمات، چندان هم دور از انتظار نبود!

چرا که خبرهای جنجالی از عملکرد مردان اول وزارت‌خانه‌های دولت اعتدال نشان از گم‌گشتگی راه دارد به طوری که گویی همه چیز در از مدار اعتدال خارج شده و در فضای ولنگاری و بی‌قانونی پیش می‌رود!

یک روز دست دادن وزیر خارجه سوژه خبری می‌شود و یک روز دیگر جنتی پسر که سکان‌دار وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و شما می‌توانید آن را «وزارت‌خانه فرهنگ آزاد منهای اسلامی» بنامید، در مجوز دادن و اجرای تک‌خوانی زنان در ایام محرم سوژه ساز می‌شود از معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هم نمی‌توان چشم پوشید، مخصوصا با برگزاری نشست‌ "سلامت زنان و رفتارهای پرخطر با تمرکز بر تن‌فروشی"» که در آن کارشناسان پیرامون فراهم کردن شرایط راحت‌تر و ایده‌آل برای زنان تن‌فروش و نامیدن آنها به " کارگران زحمت‌کش جنسی" پیشنهاداتی ارائه کردند! و در آخر شاهکار پیشنهاد از بخ و بن کندن قانون حجاب و عفاف در جامعه توسط یکی از دولتمردان به مجلس شورای اسلامی... مع‌الهذا عملکرد دولت در برخی از امور که بیشتر به مسائل فرهنگی و ارزش‌های انقلاب اسلامی برمی‌گردد مصداق این ضرب المثل است: این امامزاده کور می‌کند که شفا نمی‌دهد!.

علی ایحال منظور از این مطلب ابراز تأسف و نگرانی از نگاه ویژه!! دولت به امور فرهنگی است، اموری که اگر بگوییم به سیاست‌زدگی دچار شده است گزافه نگفته‌ایم. این واقعیت بسیار دردناک است که فرهنگ یک جامعه از دو جبهه خودی و غیرخودی( دشمن) مورد هجمه قرار گرفته باشد و دردناک‌تر از آن اینکه جامعه ما هم دچار چنین تراژدی شده است.


دولت مردان روحانی

روزی که مقام معظم رهبری، از فتنه دشمن علیه فرهنگ ایرانی – اسلامی در قالب تهاجم فرهنگی گفتند، روزی که ایشان دغدغه‌مند و نگران از شبیخون فرهنگی سخن به زبان آوردند، کمتر کسی بود که متوجه بزرگی این خطر شده باشد و اینک به جایی رسیده‌ایم که حال، منافقان فرهنگی کمر به از پای درآوردن اصولی که مایه ارزش‌های اسلامی انقلاب ما است بسته‌اند.

در عرصه تهاجم فرهنگی، طبل جنگ علیه بنیان خانواده چند سالی است که به روش‌های گوناگون توسط دشمنان نظام کوفته شده است و عملکرد نامناسب دولتمردان در خصوص عدم بازنگری در سیاستهای جمعیتی آب بر آسیاب دشمن ریخته است، آبی که همچنان می‌جوشد و آسیبابی که همچنان می‌چرخد.

در این عرصه، جنگ علیه عفت و حیای زن ایرانی با تزریق نامحسوس و سپس محسوس الگوهای طَرد شده غربی چنان اوج گرفت که اگرچه هنوز مغلوبه نشده است اما با کوتاه‌اندیشی و سهل‌انگاری تا مغلوبه شدن فاصله چندانی ندارد...

در این عرصه، زن عفیف و محجبه مسلمان یا مادر خانه‌دار از گردونه اجتماع طرد و سپس حذف شده و در یک چشم برهم‌زدن! معادلات مطالبات زنانه طوری تغیر می‌کند که شغل و حضور در ورزشگاه اصلی‌ترین دغدغه‌ها می‌شود و کم کم زنان خیابانی و روسپی نه به عنوان یک مجرم و هنجارشکن که به عنوان یک کارگر در عرصه تخریب چهره فضای شهر مورد توجه و دلسوزی قرار می‌گیرند!!

در این عرصه مردان، آرایش زنانه می‌کنند و زنان با لباس مردانه – لباس‌های کوتاه – به خبایان‌گردی می‌پردازند و آمران به معروف و ناهیان از منکر به شهادت می‌رسند! و در نبود امران به معروف و به خواب زدگی مسئولین خانه‌های فساد رونق می‌گیرند و ازدواج‌ها سپید می‌شوند و پرونده روابط خارج از عرف زنان و مردان، خیانت زنان به همسرانشان، اعتیاد زنان، دختر محجبه از کلاس درس دانشگاه اخراج می‌شود و اردوهای مثلا علمیدانشجویی!! کاباره تبدیل می‌شود... و صدالبته کسی هم دم‌ نمی‌زند و اعتراضی ندارد و به قولی همه چیز آرومه ....

در عرصه جنگ نرم تمام مصادیق فرهنگی بوی سیاست می‌دهد و سیاست در حال دور شدن از دیانت می‌شود... 

وای به حال میدان مبارزه فرهنگی که اتاق فکر آن نه تنها ضعیف‌ترین عملکرد در تقابل با دشمن بلکه نزدیک‌ترین عملکرد به خواسته دشمن را داشته باشن و متأسفانه بزرگ‌ترین متولی امور فرهنگی جامعه ما یعنی وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از این قاعده مستثنی نیست.

این واقعیت که در میدان جنگ علیه فرهنگ، قدرت نرم یک جامعه اعم از سبک زندگی، نگرش به ارزش‌های دینی و ملی، ذائقه معنوی مردم و به طور کلی مفهومی به عنوان " تعصب و غیرت" مورد حمله قرار می‌گیرد حرف اشتباهی نیست.

این واقعیت که در میدان جنگ علیه فرهنگ، قشر زنان به عنوان انتقال‌دهندگان فرهنگ به نسل‌ها از نخستین مواضع هدف دشمن هستند، دروغ و بزرگنمایی نیست.

دسته کم گرفتن این استراتژی جنگ نرم که بر پایه عفاف‌زدایی از زنان، کم ارزش کردن بنیان‌خانواده و افسارگسیختگی رفتاری زنان در ارتباطات اجتماعی بناشده است، کار هیچ فرد عاقلی نیست...

این واقعیت که میدان جنگ فرهنگی، زمانی مغلوبه می‌شود که فکرها تغییر کرده و ذائقه‌ها به متناسب فکرها معماری شَود و قوانین در برابر خواسته‌ها حذف یا تغییر یافته یا دور زده شود، توهم و خیال نیست. 

وای به حال جامعه‌ایی مسلمان و منظبط که متولیان امور فرهنگی‌اش، فرش قرمز برای ضدفرهنگ پهن کنند و برای ورودش مارش بنوازند و در این راستا از جوامع لائیک ... به عنوان الگوی زنده نام ببرند این حرکت زیبنده هیچ وطن پرست بلندفکری نیست.

خیانت شاخ و دم ندارد و همه خیانت‌ها هم فروش اطلاعات نظامی و امنیتی نیست، خیانت فرهنگی، خیانت به یک تاریخ است، خیانت به یک هویت است، خیانت به یک اصالیت است و خیانت به باورهایی ملی و مذهبی است که قرن‌ها جامعه بر پایه آن نهاده شده است...

پیکره مجروح اما غیرتمند فرهنگ ایرانی، نیازمند تیمارداری است نه تیرخلاصی کهبا وضع قوانین ضددینی و ضدارزش‌های ملی تمدنی به اسم ایرانی بخواهیم آن را از پای در بیاوریم، پس لطفا اگر تیماردار خوبی نیستید، تیرخلاص نزنید.

 انتهای پیام / ت

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94/7/29 توسط منیره غلامی توکلی

 

امروز صبا، خواهرزاده گلم برای اولین بار نمک گیر امام حسین(ع) شد، کوچولوی 9 ماهه خانه ما پلوی هیئت امام حسین(ع) را درست ساعتی  بعد از پخت آن به بامزه ترین صورت ممکن خورد.

گزارشی تصویری از عملکرد صبا :)

 صبا نجفی - پلوی هیئت امام حسین ع

 

صبا نجفی - پلوی هیئت امام حسین ع

 

صبا نجفی - پلوی هیئت امام حسین ع

 

صبا نجفی - پلوی هیئت امام حسین ع

 

صبا نجفی - پلوی هیئت امام حسین ع

 

صبا نجفی - پلوی هیئت امام حسین ع

 

صبا نجفی - پلوی هیئت امام حسین ع

 

انتهای پیام/ ت

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94/7/28 توسط منیره غلامی توکلی

با وسیع شدن جغرافیای کربلا، کوفیان جامعه بین‌الملل تشکیل داده‌اند

منیره غلامی توکلی 

 دیروز، مادران مسلمان در اقصی نقاط جهان، به یاد علی‌اصغر(ع) شهید شیرخوار کربلا در تجمعی عاشورایی در حالیکه نوزادان خود را در آغوش امن خود داشتند و آنها را از آب و شیرخود سیراب کرده بودند زبان بر مرثیه شهادت این طفل شش ماه گشودند و هم نوا با رباب(س) بر سینه زدند و نوحه سُرایی کردند.

این زنان سلامتی جسم، روح و معنویت فرزند خود را نذر علی‌اصغر(ع) کردند تاسربازانی شجاع برای امام زمان(عج) پرورش دهند. سربازانی، بصیر و جان برکف که در اطاعت از فرمان ولایت جان شیرین را تقدیم کنند.

 


پرورش نسل منتظر، شعار نیست

آری این شعار نیست، پرورش نسلی منتظر، وظیفه همه زنان مسلمان است. کاری که مادران دیروز با پرورش انقلابیون و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کردند و مادران امروز با پرورش نسل مدافع حرم در عراق و سوریه به سرانجام می‌رسانند و مادران فردا نیز فرزندان همین مدافعان را به محافظان و سربازان ولی عصر(عج) تبدیل خواهند کرد.

در انجام این وظیفه اگرچه مادران ایرانی پیشگام هستند، اما مادران فلسطینی، لبنانی، بحرینی، یمنی و عراقی نیز عقب نیفتاده‌اند وگام به گام پیش می‌آیند.

مادران فلسطینی گویی از بدو تولد رخت جهاد و شهادت بر تن فرزندان خود می‌کنند و با شیری که به نام خدا و حب رسول و خاندان آن بر کام فرزندانشان می‌ریزند آنها را برای مبارزه با یزدیان زمان- اسرائیلیان وحشی‌صفتِ کودک کُش-  پرورش می‌دهند.

فلسطین بیش از نیم دهه است که کربلایی دیگر شده است، کربلایی که اینبار نه در بیابان‌های عراق و بلکه در نخستین قبله‌گاه مسلمین برپا شده است! اینبار در کربلایی قرن 21 نه یک علی‌اصغر که هر روز علی‌اصغرها به شهادت می‌رسند، در کربلای قرن 21 نه فقط یک رباب و یک لیلا بلکه رباب‌ها رخت عزای نوزادان و کودکان شیرخوار خود را به تن می‌کنند و لیلاها رخت جنگ بر تن نوجوانان و جوانان خود می‌بینند و در عزای آنها به صبر زینب تأسی می‌کنند.

در کربلای حسین(ع) اگر یک خیمه به آتش کشیده شده از قهر همان یزیدییان، در کربلای قدس در کربلای غزه در کربلای شهرک‌های آوارگان فلسطینان همچنان خانه‌ها به آتش کشیده می‌شوند و کودکان و شیرخواران در آتش بی‌دینی و ددمنشی می‌سوزند..

هنوز پرچم کفار پایین کشیده نشده است!!

در خیابان‌های فلسطین، کودکان و زنان را همان‌گونه می‌زنند، به آتش رگبار می‌بندند و به اسارتی نامعلوم می‌برند که گوی در مسیر شام اسرای بنی‌هاشم را بردند.

آیا در این کربلا هم با شعار لبیک یا حسین(ع)؛ عقیله بنی‌هاشم نظاره‌گرست؟

کربلا به وسعت تاریخ، وسعت پیدا کرده است لکن شمریان، شمرتر شده‌اند، یزیدیان مدرن دستور قتل مخابره می‌کنند و کوفیان جامع بین‌الملل تشکیل داده‌اند!

 به دست داغش تکفیری، سوریه هم به جغرافیای کربلا پیوسته است. لشکر بنی‌سعد زمان، نه فقط از مردان و جوانان که از کودکان حسینی‌اش هم می‌ترسند! آنها هم داستان قاسم(ع) را شنیده‌اند از این رو  سرمی‌برند، دست قطع می‌کنند، شلاق می‌زنند و زنان را به کنیزی جنسی – جهاد نکاح- می‌برند...

هل من ناصرا ینصرنی  کربلای امروز را که شنیده است

از تنهایی این سرزمین‌ها همان یزیدیان اسرائیلی، داعش، تکفیری، وهابی ... عراق، افغانستان و بحرین و یمن نیز به خون آغشته‌اند، آخر یهودیانی مدعی مسلمانی بر کعبه حاکم شده‌اند! خانه خدا در دست اغیار است و خون مسلمانان برزمین از این رو حسین بن علی(ع) در عرفه حجش را ناتمام گذاشت از همان روز بود که اسلام برای پایداری خون طلبید و آغاز نهضت نیز خون سرور شهیدان بود و چه مبارک مبارزه‌ای است مبارزه با دشمن خدا در  قریب 14 قرن متوالی..

هنوز مادران رقیه‌های را بزرگ می‌کنند و همسران لالایی آمدن پدر را به گوش فرزندان می‌خوانند تا در ویرانه‌های شهرک‌های فلسطینی‌نشین، ویرانه‌های یمن و سوریه، رقیه دیگری جان ندهد.

نتیجه دور شدن از مکتب عاشورا

کل یوم کربلا و کل یوم عاشورا به دست آل سعود، تکفیری‌ها و داعشی‌ها و وهابی‌های مورد حمایت آمریکا، اسرائیل، ترکیه و ... مصداق عینی پیدا کرده است و جامعه کوفی بین‌الملل چشم خود را بر این فجایع بسته است و این سِّر تاریخ است که ظالم باید در ظلم خود غرق شود و ظالمان دیگر را با خود به کام آتش بکشد و وای بر حال ظالمان ..

دو هفته از کشته شده بیش از 5 هزار نفر از مسلمانان در قلتگاه مِنا نگذشته است که آل سعود به دستور اتاق فکر آمریکایی – اسرائیلی، یمن را مظلومانه به خاک و خون کشیدند و نه تنها از خراب کردن زیرساخت‌های یمن ابایی نکردند بلکه با بمباران دو مراسم عروسی، پرونده سیاه خود را در آدم کشی و سفاکی سیاه‌تر کردند، همچنان که آل سعود در به کشتار خود در سکوت بین‌الملل ادامه می‌دهد، مدعی حقوق بشر با بمباران بیمارستانی در قندوز که علاوه بر بیماران افغان، پزشکان بی‌مرز نیز در آن حضور داشتند، تعجب همگان را از این همه لاابالیگری در انسان کشی، برانگیختند و آن سوی‌تر فلسطینیان در پس انتفاضه‌ای دیگر نه با بمب و موشک بلکه با ترور وقیحانه تک تیراندازان اسرائیلی به شهادت می‌رسند و از همه مضحک تر آنکه نتانیاهو در برابر چشم بینای رسانه‌ها، سکوت و نابینایی سازمان های بین‌الملل را به تمسخر می گیرد و می‌گوید که به دروغ می‌گویند، فلسطینیان را می‌کشیم! )

این تمسخر، نشأت گرفته از سهل انگاری جهان اسلام است، این بی‌پروایی نتیجه حکومت ذلیلانه بخشی از دولتمردان کشورهای اسلامی است، این بی‌عزتی مسلمانان، ماحصل بزرگ‌انگاری دشمنان اسلام است .

همه این بی .... ها به خاطر دور شدن از فرهنگ و مکتب عاشورایی و سبک زندگی حسینی(ع) است و با این اوضاع سوال اینجاست که  چه زمانی دنیا این سکوت خود را خواهد شکست؟ چه کسانی برای شهیدان جغرافیای کربلا مرثیه سرایی و روضه خوانی و اشک ریختن را ادامه خواهند داد؟ چه کسانی پرچم مدافعان حرم را تا لحظه ظهور امام زمان(عج) بر زمین نخواهند گذاشت و اینکه یزیدیان زمان به دست چه منتقمانی به خاک و خون کشیده خواهند شد ..

همچنان روز علی‌اصغر ادامه دارد و مادران علی‌اصغرهای خود را حسینی و مدافعان اسلام بزرگ خواهند کرد.

 انتهای پیام / غ



نوشته شده در تاریخ شنبه 94/7/25 توسط منیره غلامی توکلی

 

قلمدون :

 

نهضت ملی " ما زنده ایم "، صبح امروز به طور هم زمان در بسیاری از مدارس و دانشگاه های سراسر کشور آغاز شد.
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س

نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
نهضت دخترانه ما زنده ایم ، مدرسه صدیقه کبری س
انتهای پیام / ت

پ . ن : حضور قلمدون در دبیرستان دخترانه صدیقه کبری (س) منطقه 4 تهران / مشتی نشانه از خروار خروار دختر سرزنده ایرانی ...


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94/7/22 توسط منیره غلامی توکلی
   1   2   3      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک