سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/7/29 توسط منیره غلامی توکلی

 

تقدیم به بهترینمبووووس گالیا سبزینه زندگی ام 


شعر های عاشقانه - خیال خیس تو

گاه دل، تنگ نگاهت می شود

مست حضور گاه گاهت می شوم

از خیالت تا خیالم خیس باران می شود

لحظه دل کندنت بی توچه حالی می شوم 

 

ترانه : قلمدون دوست داشتن



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/7/28 توسط منیره غلامی توکلی

امام خمینی و خانواده شهدا   قلمدون :جریان خاطره سازی و نقل قول های جعلی از امام خمینی (ره) و در آخرین حرکت، توهین منتصب به " نعیمه اشراقی، به امام (ره) و خانواده معظم شهدا، اتفاقی ساده نیست که بتوان از آن ساده هم گذشت.

حضراتی که از لسان امام خمینی (ره) خاطراتی تعریف می کنند که هیچ سندی برای آن موجود نیست و در موضع گیری ها و آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی، محلی از اعراب ندارد و فردی از بیت ایشان که لطیفه هایی از قول امام خمینی (ره) بیان می کنند که در دریایی بی کران ادب ایشان نمی گنجد و هیچ فکر خامی آن را قبول ندارد، چه پاسخی در برابر ملتی دارند که یکی را یار دیرین امام(ره)  و دیگری را از خاندان آن بزرگوار می دانند.

امام خمینی و خانواده شهدا

بله؛ آن سبوی بشکست و پیمانه ریخت، این افراد سبوی احترام خود را شکستند و پیمانه های دوستی و مودت را فرو ریختند. حال دیگر هیچ بهانه ای ( که بارها تذکر داده ام خاطراتم را با هماهنگی روی سایت بگذارند) و یا ( صفحه فیس بوکم هک شده است ) نمی تواند تسلی خاطر مردم و توجیه کننده اعمال و رفتار این گروه از افراد باشد.

که چه بسا اگر هم این خاطرات کذب و شوخی های زننده ای که از قول اینگونه افراد نقل می شود به راستی کار خودشان نباشد و دست کسانی دیگر در کار باشد؛ باید گفت : ( عذر بدتر از گناه آورده اند) باید بنشینند و در اعمال خود واکاوری کنند چه کرده اند که طعمه دشمنان نظام شده اند و رویشان سرمایه گذاری می کنند.

در این مقال روی صحبتم به نوه امام خمینی است :

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 92/7/27 توسط منیره غلامی توکلی
گزارش / «روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک»

قربانی غم های سالمندان با گل های محبت

عید قربان در کهریزیک - منیره غلامی توکلی

"قلمدون" :
براستی چه زیبا می شود وقتی بدانی فقط حضورت هر چند کوتاه و موقتی می تواند عیدانه بزرگی برای ساده ترین و کم توقع ترین افراد شهرمان باشد و تو اجابتش کرده ای. چه روز خوشایندی می شود عیدی که برای خداست و تو کاری خدایی انجام داده ای و چه پرفیض است دعایی که در حقت می کنند کسانیکه خدا گوشه خانه دلشان جای دارد و نماد کعبه در آغوششان است

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/7/24 توسط منیره غلامی توکلی

شرکت کنندگان در مراسم دعای عرفه تهران :

عرفه عید عبودیت و رستگاری / فرصتی بی بدیل برای جهاد اکبر

"انیسه تاجیک" مادر شهید اسدالله تاجیک: عرفه از عیدهای بزرگ مسلمانان است؛وقتی خداند متعال بندگان خود را به عبادت و طاعت فرا می خواند و سفره روزی را برایشان با نعمت هایی چون بخشایش باز می کند؛ روزی که بندگان با نزدیک شدن به خدای متعال شیطان را خوار و ذلیل می کنند این روز، عید مسلمانان است .

عرفه در تهران / منیره غلامی توکلی

قلمدون : عرفه؛ روز بریدن از خاک و پیوند با افلاک است، در روایتی نقل شده است که شب عرفه هر دعای خیری که انسان بکند به اجابت می رسد و برای کسی که در شب عرفه اطاعت الهی را بکند و اعمال صالحه انجام دهد، معادل ثواب صد و هفتاد سال اطاعت و عبادت نوشته می شود. این روز، فرصت بی بدیلی برای درخواست از خداست، امید بخشش برای  همه، این روز، ارمغان آور  خوشبختی و عافیت برای تک تک مسلمانان است و روز و شبی است که نباید آن را به راحتی از دست داد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/7/24 توسط منیره غلامی توکلی
   1   2   3   4   5   >>   >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک