سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

حکم مهدی هاشمی "تقلب و پدرسوخته‌بازی" است+ صوت

انقلاب اسلامی اسلامی، دفتری است که در برگ برگش می‌توان تاریخ اسلام را ورق زد؛ نمی‌دانم این سرنوشت تمام انقلاب‌‌های اسلامی از شبه جزیزه عربستان تا انقلاب اسلامی ایران در فلات ایران است که هر چند در سایه تفضلات خداوند بزرگ مرتبه راه اقتدار را می‌پیماید اما برخی از انقلابیونش پشت به آن کنند و سهم‌خواهی نمایند!

چه زود رنگ می‌بازیم و چه زود  مسیر خود را فراموش می‌کنیم، کم‌تر از نیم قرن از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است که گروهی انقلابی‌نما به حب جاه و مقام ضد ارزش‌های انقلاب می‌شوند، فتنه می‌کنند، امام را به تحریف برای اهداف خود مصادره می‌کنند، همان گروه از انقلاب سهم‌خواهی می‌کنند، چند صباحی بعد با شهدا خداحافظی می کنند و بعد دهن را افسارگسیخته باز کرده و به ارکان آن مسقتیم بی‌احترامی می‌کنند.

خاندان آیت‌الله اگر اولی آنها نباشد، آخری آن نیز نخواهد بود، خدا خیر دهد قدمای ما را که گاه ضرب المثل‌هایشان عجب برای کوتاهی سخن راهگشاست آنجا که می‌گویند: ( بودم بودم را رها کن، هستم هستم را به چسب) ( از کوزه هر آن طراوت که در اوست)، ( کولی هر چه در توبره خود دارد در مابقی هم تصور می‌کند) و ( اصل بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است  )

عفت مرعشی


 همسر جناب آیت الله! هاشمی رفسنجانی( راوی خاطرات جعلی امام خمینی(ره)، مادر فائزه هاشمی( بخوانید یکی از عناصر فتنه 88)، مادر مهدی هاشمی(حائز رتبه یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های مفاسد اقتصادی ایران) امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته‌بازی.

وی ادامه داد : بروید و همین را بزنید. بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که"پدرسوخته‌بازی بوده، حکمش(حکم مهدی هاشمی) پدرسوخته‌بازی بود و حکم نیست".

خب سرکار خانم عفت خانم! شما که چنان در عرصه سیاست‌بازی غدر هستید که اینچنین قوه قضایه را به چنین الفاظی می‌نوازید لطفا ( پدرسوخته بازی) را تعریف و ترجمه کنید تا بدانیم در قاموس شما به چه چیز پدرسوخته بازی می‌گویند؟!

به هر حال خانم هستید و پیره زن و محترم ؛ اگر ذهن شما برای تعریف پدرسوخته بازی یاری نمی‌کند شاید این مصداق خوبی برایش باشد: ( 24 خرداد سال 92  فاطمه هاشمی در کنار برادران خود مهدی و یاسر هاشمی در حسینیه جماران حضور پیدا کرد، در پاسخ به این سوال خبرنگاران که از وی پرسیدند از نظر شما چه کسی برنده انتخابات است؟، گفت: هر کسی که ما به او رأی دهیم. وی در پاسخ به این سوال که شما به چه کسی رأی دادید؟، افزود: آقای روحانی.
یاسر هاشمی نیز در جمع خبرنگاران فرآیند انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت: حضور مردم در این دوره از انتخابات خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که کاندیداها در برابر اعلام نتایج چه واکنشی باید داشته باشند؟، خاطر نشان کرد: کاندیداها باید در اعلام نتایج رویکرد منطقی داشته باشند.

یاسر هاشمی در پاسخ به این سوال که از نظر شما برنده انتخابات چه کسی است؟، یادآور شد: اعتدال در انتخابات پیروز می شود.

صبح همان روز شما که به همراه جناب آیت الله! در پای صندوق رای حضور یافته بود در هنگام ترک حسینیه جماران با صدای بلند خطاب به خبرنگاران گفت: دعا می کنم، ان شالله حاج آقا روحانی اول شود.)

حال بفرمایید شما علم غیب داشتید که جناب روحانی، برنده می‌شوند؟! آیا در انتخابات تقلب کردید و حاج آقا روحانی برنده شدند! در این صورت ( پدرسوخته‌بازی) در آوردید.

شرمنده خودتان گفتید (تقلب، تقلب، پدرسوخته‌بازی.)

سند اشرافیت طلبی هاشمی

اینکه یک روحانی آن هم روحانی با سوابق انقلابی، هنوز چند سالی از پیروزی انقلاب به خون جوانان آن مرز و بوم نگذشته باشد، گذشته را برای بهره برداری حال و آینده استفاده و در حال چون پادشاهان زندگی کند ( این را من نمی گویم، کتاب خاطرات همسر گرامیتان و آن سفرها و ... اظهر من الشمس است) بعد بیاید دم از نگرانی جیب مردم و تحریم اقتصادی بزند در حالی که فرزندش دست در جیب مردم دارد!  چه صفتی برازنده این سیاست بازی است آیا به این سیاست پدرسوخته بازی نمی‌گویند؟

هاشمی رفسنجانی! با هلی کوپتر کجاها می‌رود آن هم بعد از سالگرد امام خمینی(ره)

مثلا: (هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات خود از سال 1371 که با نام «رونق سازندگی» منتشرشده است، درباره سفر خود با هلی‌کوپتر به سد لتیان بعد از مراسم سالگرد رحلت امام می‌نویسد: ساعت ده صبح با هلی‌کوپتر به مرقد امام رفتیم، رؤسای سه قوه، همراه آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم شرکت کردیم، صحبت‌های رهبری و شعارهای فراوان و ...

با هلی‌کوپتر از همان‌جا به محل سد لتیان رفتم تا ظهر تنها بودم، بعدازظهر حاجیه والده و همشیره فاطمه رسیدند، آقای حمید میرزاده هم آمد، باهم ناهار خوردیم، عصر کم‌کم فاطی، محسن، مهدی و یاسر آمدند، عفت هم ناهار را در پاویون مرقد با خانواده امام مانده بود و عصر آمد.

دیروز و امروز به‌طور متناوب رعدوبرق و باران داشتیم، این‌گونه هوا در این فصل سال، سال‌های اخیر بی‌سابقه است، گاهی گفته می‌شود که منطقه در حال تغییرات اساسی جوی اقلیمی است، سد لتیان مملو از آب است و هنوز هم رو به بالا است.)

وقت نوشتن ندارم شما می توانید در مورد سفرهای هلی کوپتری حضرت آیت الله اینجا هم مطالبی بخوانید، ببخشید در مورد شام های اشرافی و بعد تکذیبیه ها اینجا بخوانید.


***

فائزه رفسنجانی

مادر سیاسی‌ترین خانواده کشور این را چه می‌گویید این جملات آیا از سر صدق و دلسوزی برای نظام از زبان شما جاری شده است یا پ د ر س و  خ ت ه ب ا ز ی  

انتخابات ریاست جمهوری دهم، میرحسین موسوی کاندیدا بود آن زمان با نشان دادن برگه رأی خود که روی آن نام میرحسین موسوی نوشته بودید، ادعا کردید  که "اگر تقلب نشود، موسوی رئیس‌جمهور می‌شود...".

و بعد در حسینیه جماران گفتید : "شما شاهد هستید که من در رای خود نام میرحسین موسوی را نوشتم و امیدوارم که تقلبی صورت نگیرد که اگر این اتفاق بیافتد من در پل صراط از آنها نخواهم گذشت".

حاجیه خانم! این کارهای شما این حکم‌های ننوشته شما نامش چیست؟ ما هم نوشتیم آن طور که شما خواستید (پدرسوخته‌بازی بود و حکم نیست!)

از نظر ما که جعل کردن خاطرات، فتنه گری و ایجاد آشوب در مملکت، بالاکشیدن بیت المال، سوء استفاده از نام خانوادگی، سوء استفاده از اعتماد ملت، سوء استفاده از جایگاه، حق‌طلبی و حق‌خواهی از انقلاب، بستن چشم بر روی اشتباهات فرزندان و حتی حمایت کردن از آنها مصادیق پدرسوخته بازی است!

شاید پدر سوخت از این حکم، دل شما سوخت از این حکم، خب ی طوری اگر نگاه کنیم مادر همان فرزندانید و جای تعجب نیست! بازی سوختن، دردناک ترین بازی هاست و وای اگر آنقدر سوختن سخت باشد که گویی پدر و آبا و اجداد آدم بسوزد که دیگر دهان باز می‌شود و چشم ها بسته؛ به فکر عذرخواهی از ملت، قوه قضایه و وجدان خود باشید

پ. ن: قلمدون در درج تمامی این اخبار بی تقصیر است و منبع را ذکر می کند:

1. حکم مهدی هاشمی "تقلب و پدرسوخته‌بازی" است+ صوت

2. نقش خاندان هاشمی در اغتشاشات بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری

3. خاطره هاشمی از شنای مختلط در دریای خزر

4. شام اشرافی در خاطرات هاشمی خبرساز شد

5.سند اشرافیت طلبی هاشمی منتشر شد

انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 94/4/1 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک