سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با قلمدون :

معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) در فاطمیه/ بعد شخصیت سیاسی حضرت زهرا(س) مغفول مانده است

 

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: متولیان برگزاری هیأت های فاطمی، مبلغان، سخنرانان و مداحان باید ضمن پرداختن به شهادت و سوگواری برای این بانوی بزرگ اسلام به معرفی و انتقال ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) پرداخته و مردم را به معرفت فاطمی نزدیک تر کنند.  

فاطمیه و سوگواری - خانم اصلانی

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/1/13 توسط منیره غلامی توکلی

امروز دوباره از کنار همان میدانی که به محل کارم منتهی می شود زیر باران رد می شدم که به فکرم رسید برای طنین چند تا عکس موبایلی بندازم .

باران تندی می بارید بر خلاف تصورم که فکر می کردم، چندان خیس نمی شوم وقتی رسیدم به تحریریه به قول بچگی ها " خیس خالی" شده بودم .

این هم تصاویری که تنها محل سرسبز مسیر خانه تا اداره قلمدون استتبسم

طبیعت بهاری

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/1/11 توسط منیره غلامی توکلی

 

در آستانه روز 13 به در طبیعت شمارش معکوس برای خود به صدا در آورده است، گاهی با ترفند گریه ابر بهاری قصد نجات جان خود را دارد و گاهی هم بغض می کند و سر و صدا تا شاید ما از رفتن به عمق قلبش صرف نظر کنیم.

خلاصه امروز که از اداره به سمت خانه می آمدم چند عکس یادگاری چون سال های گذشته از هوای تمیز تهران، سبزه های نو رسته و درختان شاداب انداختم تا در صورت نیاز تقدیمشان کنم :)اگر چه این میدان محیط کوچکی دارد اما دلمان به زلف درختان و نگاه بنفشه هایش گره خورده است.دوست داشتن

عکس: قلمدون

دوربین: موبایل قلمدون

طبیعت بهاری

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 93/1/10 توسط منیره غلامی توکلی


چند شب مهمان محل کار شدیم در چادر پرهیجان " سیرک پهلوان خلیل" قدرتمند ترین مرد جهان که ایرانی است و با اینکه سال هاست حارج از کشور زندگی می کند اما لهجه نداشته و شبیه خودمان صحبت می کند!

سیرک بسیار بسیار مهیج و زیبایی بود و از همه مهتر اینکه توانستیم این پهلوان 90 ساله را ببینیم با اینکه چند روزی بیشتر از عمل جراحی که بر سرش انجام داده بود نمی گذشت اما براستی چون پهلوانی بر صندلی بین حضار نشسته بود.

پهلوان خلیل در اخرین رکود خود فیل بزرگی را بلند کرده بود و خلاصه اینکه فیلم های زیبایی از هنر قدرتی او را می توان در سایت های مختلف دید .

در این مهمانی صدرا هم دنبال ما بود . کودکی 1 سال و 4 ماهه که ببرها " پیشو" و اسب ها را " پیتیکو پیتیکو " سگ را " هاپو " و میمون را با بالا بردن دست و کج کردن دهنش نشان می داد .

هر وقت مجری برنامه با صدای بلند از  حضار می خواست که هنرمندان را تشویق کنند بعد از دیدن دست زدن تماشاچی ها با شوقی عجیب " دست" می زد و بقیه ساعات را روی پای بابا حمیدش ساکت " چوب کنجدی" می خورد!

اما زهی خیال باطل که ما بزرگ ترها حواسمان به بچه ها نیست و بچه ها حواسشان به ما بسیار جمع جمع است. هنوز دقیقه ای از رسیدن به خانه نگذشته بود که صدرا با زبان خاص خودش همه را مجبور به نشستن کرد و بعد هم سعی کرد  ادای آکروبات بازها را در بیاورد .

این شد که به یاد داشته باشیم " کودکان ما حواسشان در تمامی لحظات به ماست درست زمانی که فکر می کنیم آنها نمی بینند و یا نمی فهمند "

 

تصاویری از صدرای آکروبات باز وااااای

 

صدرا و حرکات آکروبات کودکانه

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 93/1/2 توسط منیره غلامی توکلی
<      1   2      
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک