سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمدون
 
این وبلاگ به کمپین *من عاشق محمد(صلّی الله علیه و آله و سلّم) * هستم، پیوست

خانم اشتون زنان اروپا هم  منتظر پتانسیل های بشر دوستانه شما هستند!

 

دیدار اشتون با زنان فتنه

 

امروز صبح خبر دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اورپا با برخی از چهره ها به ویژه محکومین زن فتنه 88 ( نرگس محمدی) و مادر ستار بهشتی، واکنش های زیاد مسئولین نظام، نهادهای دولتی و غیر دولتی و NGO   ها ، فعالان، نخبگان و زنان صاحب تفکر در ایران را در پی داشت.


«مایکل مان» سخنگوی اشتون که این دیدارها را رسانه ای کرده است بدون اشاره ای به محتوای آن مدعی شده که « این دیدار به مناسبت روز جهانی زن صورت گرفته است.»

«لیز دوست» خبرنگار بی‌بی‌سی در صفحه توئیتر خود، با کمی توضیح بیشتر نوشت:« "نرگس محمدی" یکی از 7 زنی بوده که اشتون با آن‌ها دیدار کرده است.  "لیز دوست" این زنان را مدافعان حقوق بشر در ایران توصیف کرده است!

علاوه بر اینکه توضیح چگونگی این دیدارها و پاسخ به افکار عمومی در مورد اینکه آیا این دیدارها با اطلاع دستگاه دیپلماسی بوده است یا نه! بر عهده دستگاه دیپلماسی کشور باقی است باید در مورد این دیدارها به خانم اشتون گفت: از شما که عنوان " مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا" را به یدک می کشید، بعید به نظر می رسد که ندانسته و صرفا برای تجسس درباره "حقوق بشر" در ایران به دیدار زنان فتنه گر و چهره های برچسب دار فمنیسم و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بروید.

اگر به راستی سیاست را همراه با کیاست داشتید از واکنش مردم ایران و مسئولین نظام جمهوری اسلامی در خصوص دیدار هیئت پارمانی اروپا با فتنه گران درس گرفته بودید و تجربه آنها را بار دیگر تکرار نمی کردید.

تعجب برانگیز است؛ شما به عنوان چهره ای شناخته شده برای ملت ایران که زیر پرچم آمریکا و در کنار مسئولین رژیم غاصب صهیونیستی، در برزخ اعتماد یا عدم اعتماد امت فهیم، بصیر و قدرتمند ما قرار دارید، چرا باید دست به کار ی بزنید که راه های اعتماد سازی را به بن بست کشانیده و بار دیگر در اقدامی ناشایست چهره واقعی خود را به دلسوزان نظام اسلامی و امت ایران نشان دهید که این خط بطلان کشیدن بر ادب دیپلماسی و احترام به ملتی است که میهمان کشورش هستید.

خانم اشتون دیدار شما با محکومین فتنه و چهره های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران درست زمانی که به نظر می رسد مذاکرات به سوی انجام تفاهم نامه! و در پی  آن شکسته شدن تحریم های غیرانسانی علیه ملت ایران، پیش می رود ما را به یاد بهانه جویی های قوم بنی اسرائیل برای آزار و اذیت موسی (ع) می اندازد با این وجه تشابه که شما هم به دنبال بهانه هایی برای فشار بیشتر به مردم شریف ایران اسلامی و نقض کردن توجیه شده  تفاهم نامه هستید.

 

به یاد داشته باشید که در کشور ما دیگر شعار " حقوق بشر" و به عبارتی درست تر از زبان شما " نقض حقوق بشر به ویژه حقوق زنان "  نخ نما شده و از وجاهت برخوردار نیست.

سرکار خانم اشتون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا! خوب است که هر از گاهی مسئولیت خود و وظایفتان را باز خوانی کنید و بر آنها اشراف داشته باشید چرا که اقدام دلسوزانه شما !‌ که گویی دایه ای مهربان تر از مادر برای زنان ایران اسلامی و کاسه ای داغ تر از  آش در کشور ما شده اید؛ دیکته ای است که اسرائیل و آمریکا برای شما خوانده و شما آن را کورکورانه و از روی غرض ورزی نوشته اید، بدون آنکه بخواهید متوجه شوید اینگونه اقدامات در راستای فعالیت های شما بالاخص در ایران نیست.

حال که ما شما را امروز به چشم زنی مدافع حقوق بشر! به ویژه حقوق زنان !یافته ایم، برایمان جای سؤال است که چرا این همه پتانسیل انسان دوستی را در اروپا و آمریکا خرج زنان و دختران خود نمی کنید! به قول ما ایرانی ها ( چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است) جایی که شما می توانید از حق زنان اینچنین مصرانه دفاع کنید و در پی احقاق حقوقشان باشید چرا در قبال زنان و دختران خود بی تفاوت هستید.

آیا حقوق بشری که از آن یاد می کنید در کشور شما برای زنانتان محلی از  اعراب ندارد!؟ هزاران نفر از زن و مرد و کودک ؛ سفید پوست و سیاه پوست در آمریکا کشته می شوند و هیچ حقوقی ضایع نمی شود!؟در اروپا  خانواده ها از هم پاشیده می شوند و زنان مورد ضرب و شتم قرار می گیرند اما هیچ دادگاهی از آنان حمایت نمی کند!؟

سربازان آمریکایی و اروپایی در سایر کشورها مانند افغانستان ، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان کودکان و زنان بی دفاع را می کشند و با فیجع ترین رفتاهای غیر انسانی با آنها برخورد می کنند آیا حقوق بشر از نظر شما در این کشورها نقض نمی شود! چطور می توانید حمایت کننده پایگاه ها و جریان های تروریستی باشید و دم از حقوق بشر بزنید . کدامین روی سکه شما را قبول کنیم؟!

 با این کارنامه ننگین حقوق بشری در کشورهای خودتان و عملکرد ضد بشری سربازانتان در سایر کشورها چطور رویتان می شود دم از حقوق بشر بزنید و چطور به خود اجازه می دهید در کشوری که میهمان آن هستید نمک خورده و نمکدان را بشکنید!

 

از طرف دیگر به شما گوشزد می کنیم که بسیار بد قدم هستید چرا که هر کجا به تازگی پا گذاشته اید به جای سامان بخشی،‌فتنه و هرج و مرج به ارمغان آورده اید نمونه اش اکراین که بعد از خروج شما از آن کشور شاهد بی سامانی و اغتشاشات بسیار گسترده بوده ایم.

اگر بد قدمی را نتیجه سیاست گذاری های بد شما بدانیم از شما می خواهیم بیشتر از این به فکر زنان فتنه گر در ایران اسلامی نباشید که قطعا سیاست شما کار دست آنها داده و امت حزب الله هر چه بیشتر عرصه را برایشان تنگ تر می کند.

مسئول سیاست خارجه اروپا حضور در ایران را در زمان هایی که قصد اقدامات حقوق بشری و بشر دوستانه دارید! غنیمت شمرده و به دیدار زنانی بروید که طول هشت سال جنگ تحمیلی همسران، فرزندان و برادران خود را در جبهه های دفاع مقدس با ادواتی و تسلیحات نظامی از دست داده اند که بیشتر آنها از سوی کشورهای اروپایی رژیم بعث عراق برای صدام ارسال می شد.

به دیدار زنانی بروید که همچنان چون سربازان خط مقدم ایثار و شهامت از همسران و فرزندان جانباز به ویژه جانبازان اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی پرستاری می کنند و درباره حقوق نقض شده آنها توسط یار دیرینه تان آمریکا سؤآلاتی را بپرسید.

به سراغ هسمران شهدای هسته ای و کودکان آنها " آرمیتا" و " علیرضا " بروید که چگونه جلوی چشمانشان تروریسم بین الملل اسرائیل حرام زاده خون پاک عزیزانشان را بر زمین ریخت و ملتی را به سوگ نشانید.

به شما گوشزد می کنیم برای تجسس درباره جایگاه زن و شأن آن در ایران اسلامی به سراغ زنان، مادران و همسرانی بروید که علاوه برانجام موفق وظایف همسری و مادری در عرصه های مختلف سیاسی،‌اقتصادی ، اجتماعی،‌فرهنگی، هنری و ... موفق بوده اند.  

کجای دنیا زنان مخالف نظام یک کشور؛ ‌زنان فعال شناخته می شوند !؟  این تعریف در کدامین دایرةالمعارف دیپلماتیک نوشته شده است و کدامین روابط سیاسی این دیدارها را می پسندد. آیا ما و کسان دیگر در کشور شما اجازه چنین کارها و دیدارهایی را داریم؟

به نظر می رسد در تعریف شما هر کشوری که صاحب اندیشه، مقتدر، مستقل و عزتمند زندگی کند و زیر سیطره شما نرود " ناقض حقوق بشر" است  و حقوق بشر از نظر شما ، زمانی رعایت می شود که « حقوق و منفعتتان در کشورها آنگونه که خود تعریف می کنید برآورده شود»

به یاد داشته باشید که عزت و اقتداری که اکنون ملت ایران از آن برخوردار است نتیجه نه گفتن به استعمار و استکبار جهانی و مبارزه با کسانی است که قصد دارند حقوق به حقشان  را نادیده بگیرند.

مادامی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راه ملت ایران را با رهنمودهای روشنگرانه خود مشخص می کند و مادامی که ملت ایران با اعتماد به فرزندان برومند خود راه های ترقی را می پیماید تمام گزینه های شما اوراقی فکاهی برای امت ماست که با آن دوست و دشمن خود را شناخته و براساس آن روش دیپلماسی خود را مشخص می کند.

 

قبل از اینکه از ایران بروید شایسته است بخاطر این شیطنت ها از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کرده و به یاد داشته باشید مقاومت تنها گزینه ملت ایران روی میز برای شماست.

در حالیکه ایرانیان خوب می دانند که دستگاه دیپلماسی و مجلس شورای اسلامی قطعا این گونه حرکات را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/ ت



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/12/19 توسط منیره غلامی توکلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک